Skönhetstips för håret

En sak som jag har fått lärar mig är att man inte ska borsta håret när det är blött. Håret är mer elastiskt då. 
 
Jag brukar efter jag har duschat ha kvar handduken ett tag så det är åtminstonde fuktigt, inte blött, innan jag tar bort handduken. Sen låter jag håret vara HELT tills det torkar. 
 
För att göra ditt hår mer glansigt och inte lika slitet är att använda hår olja, i endast hår topparna. Maroccan oil är väldigt kännt märke som många gillar, själv har jag något från syoss och det är väl sådär. Det bleker håret väldigt mycket. Ska kanske investera en Maroccan oil istället!
 

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har inte testat just den där oljan, men jag har en annan jojobaolja:)

Svar: Låter intressant! Är den bra? :)
prello.blogg.se

2013-09-10 @ 15:44:19 // URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv; jag har ridit i ca sex år, då på ridskola. Och ja, det är min tävlingsdebut! :)

2013-09-10 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: