Så var det måndag imorgon...

Och skola igen hela veckan lång... Men veckorna brukar gå fort, precis som helgerna gör. De bara rusar förbi och sen är de helg eller måndag igen.
 
Idag så red jag som sagt en promenad med prinsen, ni som har kollat på min film vet redan om det, ni andra vet om de nu. Vi gick i en timme, med lite trav, vi hade super mysigt. Tror att han behövde de, bara lunka runt lite och inte behöva arbeta. När jag kom tillbaka bortsade jag en stund och sen släppte jag ut honom, jag vattnade höet i hagen och fixade till lite i stallet. Sen kom mamma, då åkte vi hem, vi köpte donken på vägen, och sen åkte vi hem och han precis sätta oss i soffan tills EM i fälttävlan började. 
 
De var super kul och spännande att titta på det, Sverige som tog silver medaljen gick definitivt högre än vad jag hade förväntat. Ett EM brons i hoppning och ett EM silver i fälttävlan är inte dåligt! Den som imponerade mig mest var Frida Andersen med hästen Herta, tycker att hon har gjort en grymt bra tävling! Jag var super glad för deras skull efteråt.
 
Sedan åkte vi till emmas match, dom torskade tyvärr med 3-0, sjukt surt men så är de ibland... När jag och mamma satt i bilen påväg hem beslutade vi oss för att gå ut och springa när vi hade kommit hem, eftersom att jag ska springa skoljoggen på 6.7 km nästa vecka måste jag komma igång lite nu, även fast jag är väldigt sent ute... Vi sprang 3 kilometer, tyckte de var en bra början och var faktiskt rätt trött när vi kom tillbaka, men jag klarar mig nog, haha! 
 
Nu sitter jag här, väntar på syster som ska borsta klart tänderna och sen ska vi kika på idol, myspys! ♥
 
 
En spegel som stod på vägen på promenaden, man såg lite rolig ut i den (jag ser ut som en jätte på honom, och det ser ut som att han har super korta ben och tjock som en ko) men jag passade på att ta en bild ändå, haha! :D
 
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: