Im back!

Asså bokstavligen förlåt. Jag har haft så sjukt mycket i skolan denna vecka så jag kände bara att jag var tvungen att lägga bloggen lite åt sidan. Men nu hoppas jag att det lugnar ner sig lite i plugget. Jag måste också tänka på att göra mycket fler tidsinställda inlägg när jag kan blogga, så de kommer inlägg även fast jag egentligen inte hinner.
 
De här som jag började göra med olika dagar, börjar jag med igen nu idag och ska verkligen försöka hålla varje dag. Så det vill jag också be om ursäkt för, men de börjar jag med igen idag, och om jag kommer ihåg rätt så låg vi på dag 4, eller 5, får kolla upp de! 
 
imorgon är de tävling, jag ska starta en förklass som går i LC, sen ska jag också hoppa för botkyrkas lag, och de är också en LC klass. Jag tror faktiskt att laget har en rätt bra chans om vi presterar som vi kan & om laget blir som jag tror :) Är super mega taggad! Parillo och jag red lite markarbete och avslutade med en sväng i skogen. Han var super duktig! 
 
Hörs senare! Pusssss Elin
En mindre bra bild från hoppträningen i torsdags! :D
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: