Hej igen !

Äntligen hemma från vandringen!! Har lagom ont i ryggen av väskan just nu. Shit det värker jätte mycket. Men aja, vi vandrade minst 2 mil sammanlagt. Pp torsdagen skulle det vara 1.3 mil långt men vi gick fel ibland osv. så det kanske blev yttligare kanske 2 km max. På kvällen lalla man runt, badade, gillade och typ umgicks med andra i klassen. Jag sov i det oskönaste tältet... Jag och två till skulle sova vid tolv men vi somnade vid två, lyckat...
 
Jag vaknade kanske vid sju på morgonen, alla var typ vakna  då så jag vaknade av dem. Men jag gick upp och åt frukost sen vid typ elva så började vi gå till skolan igen, det var ca 7 km. 
 
Min mobil dog utan att jag använde den så tog inga bilder...
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: