Grym dag igår!

Igår har verkligen varit en helt awesome dag! Från klockan 5.30 stog vi och köade till Selena Gomez konsert. 
Vi stog och köa utomhus från klockan 5.30 till 18.30, kan ni fatta hur länge det var? Men under dem timmarna gick man runt, vilade och åt mat. Alla som köar är så himla snälla som man blir ju kompis med väldigt många. Kunde heller inte blogga något för jag behövde spara på batterier. 
 
När vi kom in i Fryshuset så ställde man sig i folkmassan och vingla runt av alla som tryckte sig framåt. 19.30 började förbandet som var Anton Ewald, asså shit vad han är snygg! Han var grym på scen. 
Jag hade då tre människor framför mig från scenen, efter två eller tre låtar med Anton Ewald så tittade jag bakåt och såg att jag hade kommit längre fram och såg knappt mitt sällskap. Så jag bestämde mig att förlora min chans att stå längstfram till att jag skulle gå tillbaka till Felicia. Jag gick tillbaks till henne som stog lite längrebak och jag ångrade det, det var mycket mer tryck där hon stog så man hade ingen chans att komma fram, hon och jag ramade varsin gång också, haha. Klockan blev 20.30, det var varmt som fan och Selena kom ut på scen! Hon var SÅ OTROLIGT VACKER! Vi stog på våra platser ca en och en halv låt sen bestämmde vi oss för att gå längst bak så att vi slapp all tryck och värme, vi hade ändå ingen chans att gå längstfram. Så jag, Emmy och Felicia gick längstbak, Jamina stog längstfram med en tjej vi hade träffat i kön och Emma var försvunnen. 
 
När vi kom längre bak så kände jag hur allt bara lättade, vi fick plats så vi började hoppa,sjunga och dansa som bara den! Det var så mycket roligare att så längrebak måste jag erkänna. 
 
Konserten var inne på sista låten och då gick jag, Emmy, Felicia och Emma ut till baksidan och stog längstframme vi gallret där hennes buss var. Emma mådde illa så hon gick och satte sig någon annanstans medan vi andra stog längst fram och väntade i en och en halv timme till Selena kom ut! Hon kom ut och började gå mot oss!! Det var helt sjukt.. Hon gick och ställde sig precis brevid mig, men då kom en tjej och tryckte huvudet mellan våra huvuden så jag hamnade lite längra bort med mitt huvud, men det var inte hela världen egentligen men jag är ganska irriterad för det.. Jag rörde henne och jag fick panik att jag inte sa något så när bilden var tagen och hon skulle gå till nästa person och fota så sa jag "Omg, You are so beautiful" tror ni inte att hon vänder sig om och säg "oh, thank u" asså under den stunden hon var där så var man bara jätte glad, jag sa att jag älskade henne fler gånger, alla samtidigt sa "We love u Selena" osv. Hon log så himla mycket. Åh hon är så himla fin... 
 
efter hon gick så bröt alla ihop, vi bölade sönder. Jag grät typ i 5 min sen så slutade jag. 
 
Ca 20 min efter allt detta så går jag in på Instagram, TROR NI INTE ATT HON HAR LAGT UPP DEN BILDEN DÄR JAG ÄR MED!? 
Vi hoppade runt och var så himla glada.
 
31/8 - 2013 är en kväll som jag aldrig kommer glömma.
 
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: