Dag 2 - morgon rutiner

Jadu, mina morgon rutiner är väl typ som de flesta brukar göra!
 
Jag går upp en och en halv timme innan jag ska gå hemifrån när jag ska till skolan, de första jag gör är att duscha, för att vakna upp ordentligt. Dagen innan har jag bestämt mina kläder, så efter duschen byter jag om, och sen brukar jag softa en stund. Softa en stund betyder lägga sig i sängen igen och kolla instagram och andra saker på telfonen. Sen när de är typ 50 minuter kvar kanske brukar jag fixa håret. För de mesta har jag utsläppt hår, och då plattar jag håret. De är inte så bra att göra de varje dag, men de gör jag... Efter de brukar jag äta frukost, varierar vad jag äter men de brukar bli en macka med ett glas oboy. Sen borstar jag tänderna, och de sista jag gör är att sminka mig (om jag nu ska de). Brukar inte sminka mig, men ibland tar jag lite mascara och puder, men de händer inte alls ofta. 
 
Sen låser jag dörren och drar till skolan, de tar 20 minuter att gå till skolan från mig, går 30 minuter innan för att hinna ta mina saker i skåpet och hinna komma till plats innan jag börjar också. 
 
Jag trivs med mina morgon rutiner, men vem gör inte? Haha!
 
Puss på er / Elin ♥
 
 
Såhär kan jag se ut en sommardag när jag ska till skolan :)
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: