Varför ångrar jag mitt köp av Prescott?

Ja, som sagt. Jag är 15 år, älskar och tävla och har 3 år kvar på ponny. Jag vill verkligen satsa i ridningen och komma upp i klasserna. Rida SM är inte något jag siktar mot men skulle så himla gärna vilja det, varför jag inte siktar mot det är för jag har en ponny som är 5 år. Jag kommer aldrig komma upp i höga klasser med Prescott.. 
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte, jag vill verkligen något i ridningen men ändå köpte jag en unghäst.. Hmm, men Prescott är så himla speciell ändå så halva jag vill ha honom och utbilda honom. 
 
Men två ponnyer då?
Skulle funka för mig, men tror inte min familj går med på det.. Life sucks
 
Ska jag vara helt ärlig har jag tankar på att sluta på ridningen för jag tycker allt är bara så himla krångligt. Jag vill något i ridning men Prescott stoppar mig för det etfersom han är så ung. Min vardag går helt bort på ridningen även pengarna. Önskar att jag kunde dra tillbaka tiden och börja om på nytt igen, gör val som jag ska kunna leva med. 
 
Peace
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: