Väldigt försenat må jag säga

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Felicia 
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Asså åh, den var svår.. det står mellan sommar och vinter.. Sommar är ju helt awesome men på vinter fyller jag år och sedan är det julafton osv. Men jag säger nog sommar ändå, för den längtar man alltid till!
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Eh, jag har inga direkt stora mål nu men det är väl nu i nian att jag ska höja mig lite.
Mina drömmar är att kunna rida och tävla samtidigt jag har ett "vanligt jobb" i företagsbranschen.
Mina önskningar är att min framti blir bra

Postat av: Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Va fin du är! :)
Vart har du köpt toppen? :)

Svar: Det är min kompis på bilden, men hon tackar nog! Ingen aning om vart toppen är köpt ;)
prello.blogg.se

2013-08-12 @ 14:59:06 // URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Felicia

awwwww, puss på dig

2013-08-13 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: