Stallet!

Jag och mammi åkte till stallet tillsammans när hon var klar på sitt jobb. Vi fick köa på E4:an för de var tydligen nån krock vid slagsta, så två av tre filer var avstängda. Jag passade på att sova en stund, haha! Så trött som man är så behövs det, och när man ändå köar så kan man ju passa på! När vi kom till stallet ca 1 timme senare, tog jag in prinsen. Borstade honom överdrivet ordentligt idag, klippte manen, ryktade och bara mös. Tror vi höll på i ca 45 minuter, väl behövligt att bara göra sådant ibland! Idag hostade han ingenting, och jag tog febern också, han hade 37.5 och de är ju helt normalt så de var super skönt! 
 
Han var grymt söt när jag lämnade honom i hagen, han ville absolut inte gå ifrån mig, och bara stod och pussade på mig. Han kände väl att våran mys stund i stallet inte var tillräcklig, och han kanske tänkte tanken att han ville ha godis, haha skojade, de var typ bara de han tänkte på. Sötisen!
 
Sen åkte vi hem, och nu ropar familjen på mig och säger att vi ska käka middag. De blir grillat! Vi hörs mer ikväll. Puss ♥ / Elin
 
Smäcker bild på prinsen :)
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: