Stalldagen

Har kommit hem nu efter ca 7 timmar i stallet.Det har varit en lång dag men jag har fått lite saker gjort! Jag har gått och fotat hela stallet, någon som är sugen att se bilder på stallet? Sen så tog jag in Prescott, han fick lite müsli och vitaminer. Sen så tvättade jag ett schabrak. Jag tänkte egenlitgen borsta prescott jätte noga idag, men jag blev lite lat så jag duschade honom, jag schampoonerade honom från topp till tå, så han blev jätte ren. Klippte även manen på honom, så nu är den kort. Klockan blev fyra och jag skulle rida. Jag ville hoppa, så Elin blev min ridlärare och ställde fram hinder. Vi gjorde nyttiga lydnadsövningar och slutade med en bana. Min nyfikenhet tog över mig lite så vi maxade hindrena lite, så vi slutade med en bana bestående av tre räcken på 1m och en oxer på 110 cm. Prescotts självförtroende är ju lite svajigt så det blev några stopp, men med tiden så kommer vägringarna försvinna, får man hoppas. Men nog om det, ska duscha nu sen titta på senaste PLL avsnittet. 
Jag är ju ganska okunnig om kameror, så nej förvänta er inte fina bilder
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: