Shopping!

Vi tog bussen som gick 10.42 från oss imorse, jag och my sistaaaah. Vi skulle också möta upp Emmas kompis Natta i skärholmen, men hon bor i aspudden så hon tog tunnelbanan. När vi kom dit gick vi direkt och tittade på skolblock, de är ett block som både jag, emma & natta ville ha som är super bra (enligt mig), de är rätt tjockt med olika flikar för olika ämnen. Man har som allt i ett i de blocket, super skönt och jag som är lite slarvig av mig har mycket lättare att hålla koll på mina skolarbeten när jag har det där. Men vi köpte inte något då utan vi kollade bara på sakerna, och vi beslöt oss för att gå tillbaka dit senare, för att slippa släpa på sakerna. Det var på bokhandeln. 
 
Direkt efter de gick vi till accent, för jag skulle kolla på ny väska, som jag redan har sagt till er. Jag hittade en super fin vezzano väska, svart och stor så jag får plats med massor med saker! Super bra! Vi la undan den, så att ingen annan skulle köpa den & så att vi kunde gå tillbaka och köpa den senare också, precis som vi tänkte med skolblocken. 
 
Efter de gick vi till övervåningen i skärholmen och kollade i lite klädaffärer. Hittade en super skön bh på kappahl tror jag att de var, haha men jag vet inte, kanske var på HM. Ingen koll, hahahah! :') Efter det gick vi in på bik bok, där hittade inte jag någonting men Emma (syster) hittade en sjukt snygg t-shirt, en grå som de stod någonting på, kommer inte på vad. Den var iallafall grymt snygg! Sedan gick vi in på Gina, hittade där en t-shirt som var på rea. Tyckte den satt snyggt på så jag beslöt mig för att köpa den.
 
Efter de gick vi och åt lunch, jag åt en super god wook, med kyckling och grönsaker. Var riktigt hungrig när vi skulle äta, så det var perfekt, och jag blev super mätt! Emma & Natta åt kött och potatis med en god sås, de såg också riktigt gott ut! 
 
Efter lunch gick vi och köpte väskan som vi hade lagt undan, och sedan gick vi och köpte skolblocken. Sedan gick vi till en glasskiosk, jag bjöd på glass, proud of myselt för att jag inte var så snål! ;) De var också riktigt gott, sedan gick vi till tunnelbanan. De skulle på fotbolls träning och jag skulle möta upp mamma vid telefonplan, för att hänga med henne en sväng till jobbet och sedan åka med till stallet! Utvärdering av stallet kommer om en stund :)
 
Väska Accent 499 :- 
Skolblock bokhandeln 98:-
BH HM eller Kapphal 99:-
Tröja Gina Tricot 99:- 

Postat av: Nelly

Det där är ingen Louis Vuitton, det är en Vezzano :)

2013-08-18 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: