Schabrak loppis?

Jag kan säga att jag har hur många schabrak som helst som jag inte ens använder... Skulle kunna köra på en liten loppis på några av dem och få ihop lite pengar, skulle faktiskt vara någonting eftersom jag inte använder dem, de bara ligger i skåpet och tar plats. Skulle ni uppskatta de, haha jag är medveten om att jag inte kommer få några svar på den frågan, får se om de blir av! Isånnafall blir det kanske tre fyra schabrak, skule va kul om man kunde få de sålda!
 
Idag är de som sagt träning för Pelle Duvefält, jag har läst lite på hans hemsida och så, han låter sjukt bra så de ska bli super kul! om de är så att jag & mamma gillar honom och de verkar som att han hjälper oss bra, så kommer vi som sagt som jag har skrivit att träna för honom varannan onsdag! Super kul! Vid två åker jag till stallet, så jag hinner förbereda lite osv. Vi hörs senare, om jag inte bloggar någonting innan träningen så bloggar jag efter och berättar hur de gick. Puss på er ♥
 
Me and Tilda, om du läser de här så vill jag bara tala om that i love you super duper mycket! ♥
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: