plugg plugg plugg

Jag är faktisk riktigt nöjd med mig själv nu. På två dagar, när jag inte ens har gått i skolan, utan vart ledig, har jag gjort en miljöanalys, och två uppgifter, en om ekologisk hållbarhet och en om social hållbarhet. Jag har också skrivit ner viktiga begrepp jag måste kunna i SO:n, och kollat på en kort film för att komma in lite mer i kursen. Känner mig sjukt nöjd, och hoppas att detta leder till att jag inte behöver ha sån stress och kan koncentrera mig på annat sen! 
 
nu ska jag iallafall läsa min bok som jag har börjat på, tycker den är bra redan från början! Min syster har läst den och rekomenderade den för mig, så de är därför jag har börjat läsa den. Pusssssssssss
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: