Planer med Parillo idag!

Igår han jag faktiskt till Parillo en sväng även fast jag var på kålmorden. Då passade jag på att tömköra, gjorde de bara i ca 20 minuter, men det är ändå någonting. 
 
Idag är det intervaller dags igen, men idag tänkte jag köra de i en galoppbacke istället, så får han jobba ännu lite till! Han ska verkligen komma igång nu och få bort magen han fick under sommar betet. Det är på G! :D
Så lite senare åker jag ut till stallet tillsammans med Tilda, vi kommer ta bussen så vi kommer att vara i stallet till klockan två, super skönt! Ca klockan 6 kommer mamma och plockar upp mig, då åker vi hem och sen så ska vi kolla på fotbollsmatch på Tv:n. Det är Sverige som möter något lag, ingen aning om vilket faktiskt. Men de blir mys!
 
Hörs senare! ♥ / Elin
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: