Nu på fotbollsmatch!

Nu har jag precis kommit hem från stallet, jag har hunnit duscha och jag har hunnit byta om. Nu bär det vidare mot fotbollsmatch. Vi ska åka till skytteholm och kolla på AIK - Hammarby damer som spelar i allsvenskan. Sedan ska jag och pappa vidare mot stan och gå ut och äta på resturang medan mamma och Emma ska vara barnvakt åt våra kusiner :)
 
Stallet gick super bra, Jag red intervaller idag och Parillo var super duktig, och blev faktiskt inte lika trött som jag trodde att han skulle bli, han kändes rätt fräsch. Jag red en på en sträcka såsom tog ca 1 minut och 30 sekunder i ett ganska lugnt tempo. Som sagt gick det mycket bra, jag är super nöjd, och både jag och mamma konstaterade att vi inte behöver vara oroliga för att han har dålig kondition nu efter sommarvilan. Känns väldig skönt! 
 
Som jag skrev tidigare i inlägget, ska jag och pappa äta på restaurang sen, så uppdateringen kommer inte bli den bästa för min del ikväll, men jag försöker blogga någonting senare när jag är påväg in till stan :)
 
 
Upplägget som jag kör på när jag klär intervaller :)
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: