Min dag ser ut såhär!

Detta kommer att bli ett tråkigt inlägg med massa stunt snack haha! Men min dag kommer inte bli den roligaste ;)
 
Ställde klockan på kvart i nio, samma tid som igår. Är sjukt trött, vill bara somna om när klockan ringer, men på torsdag börjar skolan så de är bara att vakna till liv och komma in i rutiner nu! Gick upp efter ett tag, låg och kollade lite saker på mobilen först, de är liksom de man gör när man vaknar! Sedan gick jag upp, och här sitter jag nu. Vid köksbordet med alla pluggsaker bredvid mig. Skolblocket, pennor, ipaden, datorn, ja de är mina pluggkompisar. Tänkte göra några uppgifter, kanske kolla på en film som är kopplad till min kurs, för att man ska kunna komma in i ämnet lite bättre. De är om hållbar utveckling, man ska kunna ge orsaker som kan förstöra, och saker vi måste göra för att de ska fungera. Tycker ibland att de är intressant, men inte alltid!
 
Parillo ska vila idag, vi ska bara gå en promenad. De är han värd! Han har de rätt tufft just nu. Denna vecka kommer se ut såhär!
 
Måndag - Intervaller
Tisdag - Promenad
Onsdag - Dressyr träning för Pelle Duvefält
Torsdag - Hoppträning för Jenny
Fredag - Promenad
Lördag - Intervaller 
Söndag - Dressyr/Markarbete
 

Prinsen har de rätt tufft nu, men de är nu sässongen börjar! Träningarna kommer vi inte ha sådär tätt i vanliga fall, men de blev så denna vecka! Vi kommer förmodligen träna för Pelle jämna veckor & för jenny ojämna veckor, så de kommer inte krocka! Super bra! Vi måste ju variera hopp och dressyr träningar eftersom vi verkligen vill tävla båda, därför måste vi också se till att träningarna inte krockar så prinsen hinner med & så att han hinner återhämta sig också! 
 
Nu ska jag fortsätta med plugget, vi hörs senare! Puss på er ♥
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: