Kolmården

Nu sitter jag nog i bilen påväg till kolmården, jag är super taggad! Det jag ser mest fram emot är nog delfinshowen, de har gjort en ny show som verkligen har fått super bra kritik, ska bli så kul. Sen så ser jag fram emot linbanan också, man åker i som en korg rätt högt upp ovanför massa olika djur, björnar, lejon, älgar osv. Tycker faktiskt att det är grymt coolt, kan bli lite nojig när jag ser djur jätte nära men samtigt är det så himla coolt!
 
Jag ska verkligen njuta av den här dagen, vi hörs mer ikväll när jag har kommit hem. Då ska jag berätta för er vad jag har vart med om! Puss på er ♥

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, jag skulle egentligen till Kolmården på Lördag, men på grund av massa strul så blir det inte att vi åker dit:(

2013-08-13 @ 14:23:07 // URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: