Kolmården imorgon!

Hejsan alla fina! Just nu sitter jag och Tilda vid varsin dator, hon spelar lite och jag tänkte slänga in ett litet inlägg till er! Vi kommer åka till stallet ungefär vid 5 tiden, sen kommer vi vara där ett tag, så det här är nog det sista inlägget ni får tills ikväll :( Men så blir det när man är upptagen, vi var ju med varandra igår också och då passade vi på att göra annat än att blogga :) För nån timme sen var vi nere vid sjön och åkte ring efter båt. Tildas syster körde båten och jag och tilda satt i ringen tillsammans. Det var super kul, men man flyger verkligen och vissa stunder var det nästan som en nära döden upplevelse. Haha men det var riktigt kul, vi flög bara av en gång faktiskt! 
 
Imorgon åker jag, min syster och två andra kompisar till kolmården, över dagen bara :) Dom båda har körkort så vi kommer ta bilen upp, dom kommer och hämtar oss klockan 9 imorgon bitti så ikväll måste jag sova rätt tidigt för att jag vill vara pigg imorgon! Det ska faktiskt bli riktigt kul, bli lite mindre igen och bara gå runt där och ha kul! Så bloggningen kommer inte vara bra imorgon, från min del iallafall, men Tilda hoppas vi bloggar ordentligt! Jag försöker fota en del där, även fast det inte alls kommer bli bra bilder, eftersom jag då inte har någon bra kamera som tilda har! Jag lovar att också göra några tidsinställda inlägg ikväll om lite olika saker. Om ni vill veta något speciellt, eller höra min åsikt om någonting så får ni gärna kommentera här nedanför, för det kan faktiskt vara svårt att komma på saker att skriva om :) 
 
Vi hörs mer ikväll då, både jag och Tilda utvärderar våran ridning sen! :D / Elin
 
 
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: