Just nu!

Just nu sitter jag och Tilda på tåget påväg till gröna Lund, vi ska titta på sommarkrysset ikväll och nu innan ska vi gå i spökhuset & köa så vi kommer relativt långt fram. Vi ska också hinna med att käka någonting :)

Jag och parillo ska ju tävla dressyr imorgon på Södertälje, så idag förberedde jag en massa, packade, smörjde lite osv. jag red också igenom programmet några gånger för att hitta en bra känsla. det kändes super bra & jag är grymt taggad tills imorgon.

Imorgon måste jag och mamma åka hemifrån vid 10 över 7, så jag måste alltså gå upp typ vid halv 7. Sjukt tidig morgon, så direkt när jag kommer hem från grönan måste jag gå och lägga mig, så jag ändå kan vara skapligt pigg imorgon bitti.

Vi slänger in ett inlägg senare. Puss <3

/ Elin

 



Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: