Hoppning på schemat

Idag stog det hoppning på schemat. Jag och Elin åkte ut samtidigt till stallet så vi hoppade tillsammans. 
 
Vi ställde upp hinder som ett "S" ett räcke på varsin långsida och en oxer som står snett igenom. 
 
Det gick rätt så bra för mig. Det enda som var felet idag var ryttaren, alltså mig. Jag vet inte vad som hände idag men jag var lite i ofokus och blev lite slarvig. Prescott var det inge fel på men det blev lite orytmiskt ibland så jag stannade honom innan hindret, som en vägran men medvetade. Jag vet att det inte är bra att göra så men jag har tyvärr börjat göra så. Har inte så mycket mer att berätta om dagens ridpass. Film kommer ikväll! håll utkik
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: