Hemma

Åkte till Emmy en stund nu på eftermiddagen, vi tittade på youtube klipp på justin bieber och kollade sedan på never say never. Jag tror att både tilda & Emmy har smittat mig med justin, börjar tycka om honom mer och mer... Senare tog jag iallfall bussen hem, och nu ligger jag här i sängen och bloggar! :)
 
Imorgon ska jag, min syster och hennes kompis åka till skärholmen, jag måste framförallt köpa en ny väska. Ska bli super mysigt! Direkt efter de åker jag till stallet, men Parillo ska vila då, så det blir bara att ta in och titta igenom honom, borsta och mysa lite! Sedan blir jag hämtad av mamma och vi åker hem, har inga planer om imorgon kväll.
 
På lördag ska jag förbereda lite inför ''tävlingen'' på söndag, jag ska till södertälje och rida igenom Lc:2, så får vi se hur de går! :)
 
Känner att jag inte har så mycket mer att skriva, ska försöka skriva nåt åsiktsinlägg ikväll också som kommer upp imorgon på fm. puss ♥ 
 
slänger in en bild på den bästa! :)
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: