Godnatt från mig!

Tänkte snart slå ner huvudet på kudden och sova, är rätt trött faktiskt. Dagen har varit super bra, har dock inte utvärderat mitt ridpass så det var dåligt av mig men jag kan göra det lite kort nu.

Det blev ändrade planer, red inte intervaller för jag kom på att mamma måste vara med då och ta tid och hon var ju på jobbet, så det får bli imorgon. Idag red jag iallafall dressyr på ridbanan tillsammans med Tilda. Vi red igenom olika dressyrprogram och hjälpte varandra, vi är mycket smarta. Parillo kändes ganska bra, han blir lite ojämn i sin takt, och travökningarna måste bli bättre men galoppen satt som en klocka!

Nu kollar jag typ i kors, hörs mer imorgon. Puss på er ❤



Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: