Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat, skönt att sova ut lite faktiskt. Igår satt jag och snackade med en kille på skype hela kvällen plus en liten bit in på natten, de var trevligt haha! Men därför valde jag att sova lite längre nu så att jag inte kommer bli döende idag! ;)
 
Dagens planer är väll inte så många, jag tänkte åka till stallet lite senare, idag står de intervaller/uteritt på schemat. Parillo behöver ju komma upp lite i flås nu eftersom tävlingssäsongen drar igång snart, min första tävling är den 31 augusti och då är det hoppning på mälarhöjden som gäller! Jag själv har läst väldigt mycket om att konditions träna sin häst/ponny, och en viktig sak som jag har läst är att man ska konditionsträna innan tävlingssäsongen och inte när den har börjat, för om man gör de när säsongen har börjat blir de väldigt mycket för hästen, plus att jag tycker att deras kondition ska vara färdigbyggd när man beslutar sig för att sätta igång med alla tävlingar. Vi går tillbaka till dagens planer, haha! När mamma är klar på jobbet åker hon till stallet och plockar upp mig, förmodligen kommer jag att vara klar då, sen åker vi hemmåt! Hemma kommer jag väl inte göra någonting, vara lite social med familjen, kolla på datorn, blogga osv. Sen ska vi äta kräftor till middag! :D Så himla gott, och jag ska verkligen käka mycket för man äter inte de så ofta, haha! 
 
Nu innan jag kommer ta mig vidare till stallet ska jag kika på lite andra bloggar, blogga själv & göra tidsinställda inlägg som ni senare kommer få se, jag ska städa mitt rum lite och bara ta det rätt lugnt! 
 
Vi kommer höras av massor senare! Tjingeling :)
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: