Dagens kap

Idag åkte jag in till stan ändå. (srev ett inlägg i morse från mobilen men det publicerades inte..) Jag mötte Julia i Tumba och då gick vi till subway och köpte varsin sub sen gick vi till tåget. På tåget satt Jamina och Emmy. När vi kom till centralen gick vi direkt till drottninggatan och börja titta i affärer. Fick en slant av pappa som jag skulle köpa något plagg till hösten. Bikbok hade ett erbjudande som löd "köp ett par valfria jeans och får en vara värt 199 på köpet" jag slog till direkt och köpte ett par jeans och en munktröja.
Byxor 499:-
tröja  ord. pris 299:- men skulle betala mellan skillnaden på 100 kr så man kan säga att jag köpte tröjan för 100 kr
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: