Bloggar lite @köksbordet

Vad gör man inte när man har lite tid över på morgonen? Jo man sätter sig med datorn vid köksbordet för att blogga, bra va? :D
 
Idag i skolan ska jag och en tjej i klassen börja på ett No projekt, man ska räkna ut sitt ekologiska fotavtryck. Sitt ekologiska fotavtryck är (nu ska jag försöka förklara bra här), asså man räknar ut hur mycket plats i världen man använder, elle raa hur mycket resurser man använder osv. Jag suger på att förklara... Jag har iallafall vart inne på lite hemsidor och kollat hur jag ska räkna ut de, de tar nog ett tag att göra det för jag tyckte att de såg lite krångligt ut. Men jag hoppas att de löser sig! 
 
Parillo ska som sagt vila idag, någon promenad med lite trav kanske, eftersom de är tävling imorgon. Jag blev lite ledsen när jag tittade på vädret på mobilen igår kväll, för de står att de ska regna, bokstavligen hela tiden imorgon fram till klockan 17... Känns bajs tråkigt om det kommer bli sånt väder, de blir ju inte alls lika roligt då.. Men vi ska vara positiva nu! :D
 
Ha en super bra dag allihopa! ♥ / Elin


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: