10 sanningar om mig själv - Elin Sönnerfors

 
1. Jag verkligen brinner för ridningen
2. Jag älskar mina nära hur mycket som helst
3. Jag hatar kladdiga saker, som Yoghurt eller ketchup.
4. Jag gör alltid mitt bästa i skolan, och vill få höga betyg.
5. Parillo är den finaste i mitt liv, han förstår mig alltid. Kommer inte klara av när han inte är min längre.
6. Jag älskar att bada, men kan vara lite badkruka.
7. Ska få navelpiercing inom några dagar, happpyyyy!
8. Jag är ingen förhållande tjej, men ibland önskar jag att jag hade ett förhållande ändå!
9. Jag kan berätta allt för min syster, och mina absolut närmsta kompisar!
10. Jag är sisådär nöjd med mitt utseende.
 
 
 


Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: