Bye bloggpaus, hello bloggen!

Nu efter några dagar break från bloggen så är vi startklara och vill börja blogga igen. Kan bara snabbt säga att jag är sjuk, så jag ligger hemma i sängen med världens förkylning. 
 
Vet inte riktigt vad som hände förra veckan, båda kände ingen blogglust så vi sket i bloggen. Men nu håller jag tummarna att vi kan börja igen med en bra bloggning så läsarna "blir på topp"! Men den ända frågan är VAD VILL NI ATT VI SKA BLOGGA OM? vi kommer nästan alltid skriva om våra dagar i skolan och stallet, men jag tycker det räcker inte om vi ska ha en intressant blogg. Så nu är det upp till dig som har en läsvärd blogg eller en lässugen läsare som vill veta något speciellt att skriva något förslag. Ska vi kanske ha en frågestund? 
 
Det är upp till ER, write what ever you want. 
 
 

Postat av: Tilda

Åsikter och tankeinlägg. Roliga fakta om er, tips! :)

2013-08-28 @ 15:11:59 // URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här: Obs. Skriv vem ni frågar/skriver till, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: